Методичний комп’ютерний комплекс з програмним корекційно-розвитковим забезпеченням «Живий звук»   Завантажити

МОН Живой звук 14.03.14 Завантажити 

МОН наказ № 80 Завантажити

Навчальний наказ № 80 Завантажити

   Дитина із особливими потребами потребує постійної підтримки. Підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею.

•Пам’ятайте, що дитина не винна в тому, що вона особлива. Особливості такої поведінки в кожному конкретному випадку зумовлені певними причинами;

•Усвідомте, що виховання та навчання дитини з особливими потебами – це довготривалий, складний процес, що потребує Вашого уміння, терпіння, знання.

•Навчіться давати інструкції: вони повинні бути короткими, не більше 3-4 слів. В іншому разі дитина просто «виключиться» і не почує Вас.

•У взаєминах з дитиною не допускайте «вседозволеності», інакше дитина буде маніпулювати Вами. Чітко визначіть і обговоріть з дитиною, що можна, а що не можна робити вдома, в навчальному закладі.

•Для підняття самооцінки, віри дитини в свої можливості – хваліть її за успіхи і досягнення, навіть самі незначні.

•У повсякденному спілкуванні уникайте різких заперечень, тому що такі діти є імпульсивними і відразу ж відреагують на заборону непослухом або вербальною агресією. В цьому випадку треба говорити з дитиною спокійно і стримано, бажано дати можливість вибору для неї.

•Разом з дитиною визначте систему заохочень і покарань за хорошу і погану поведінку. Визначіть систему правил поведінки дитини в навчальному закладі, вдома. Просіть дитину вголос промовляти ці правила.

•Не нехтуйте порадами спеціалістів щодо необхідності консультування та лікування у лікарів–фахівців.

•Намагайтеся щоденно закріплювати завдання, по можливості, в ігровій формі. Допомагайте дитині, але не виконуйте завдання за неї.

•Якщо дитина втомилася – дайте їй невеликий відпочинок, або займіть її іншою діяльністю.

•Не вимагайте від дитини більше, ніж вона може.

 

Конотопська міська психолого-медико-педагогічна консультація створена на постійно діючій основі при методичному кабінеті відділу освіти. 

Робота консультації передбачає насамперед вивчення потенційних можливостей дітей, які мають порушення розвитку, й визначення для них корекційної програми виховання та навчання, яка сприятиме успішній інтеграції і соціалізації дітей у суспільстві.

Підставою для направлення дитини на комплексне обстеження в ПМПК є насамперед стійка неуспішність у засвоєнні змісту програми загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу, специфічні труднощі в оволодінні навчальним матеріалом, виразне відставання чи відхилення від норми у розумовому, мовленнєвому розвитку, порушення поведінки. Своєчасне звернення до психолого-медико-педагогічної консультації, дає можливість скористатися перевагами раннього втручання, попереджати вторинні ускладнення у розвитку, труднощі у подальшому житті дитини. Тісна взаємодія консультантів, батьків, педагогічних працівників допоможе визначити та розкрити потенціал дитини, знайти її місце у суспільстві, відчути себе потрібною.

Склад міської психолого-медико-педагогічної консультації:

Блонова Тетяна Миколаївна – олігофренопедагог, завідувач міської ПМПК.

Сабодаха Алла Вікторівна – вчитель-логопед, консультант

Завалій Надія Анатоліївна – лікар-психіатр, консультант

Логвінова Світлана Миколаївна – психолог із проблем поведінки, консультант.

Хомік Наталія Сергіївна– психолог з оцінки інтелектуального розвитку, консультант.

Засідання ПМПК відбуваються щомісяця за умови надходження не менше 12 звернень батьків для здійснення психолого-медико-педагогічного вивчення дітей.

Приходячи на діагностичне обстеження, дитина обов’язково повинна бути з батьками (або особами, що їх замінюють) та попередньо пройти медичний огляд (картка стану здоровۥя і розвитку дитини). Бланки такої «Картки» видаються під час першого візиту в консультацію.

Консультанти  міської ПМПК НЕ встановлюють діагноз, вони лише узагальнюють та систематизують висновки лікарів та педагогів; визначають актуальний стан розумового розвитку дитини та надають рекомендації щодо оптимальних умов навчання та виховання.

Інформація, якою володіють консультанти психолого-медико-педагогічної консультації конфіденційна, а тому сторонні особи (ті, що не задіяні в навчально-виховному процесі конкретної дитини) на  засіданні присутні бути не можуть.

Графік

 роботи Конотопської міської

психолого–медико–педагогічної консультації:

Понеділок         з 8:00 до 17:15

Вівторок            з 8:00 до 14.00

Середа              з 8:00 до 17:15

Четвер          з 8:00 до 14.00

П’ятниця          з 8:00 до 16:00 (та у передсвяткові дні)

Обідня перерва з 12:00 до 13:00

 

Контактний телефон: 2-52-36

Адреса: м.Конотоп, вул. Леніна, 15 

(приміщення 4-ї школи, 1-й поверх, 1-й каб.)